Rent drikkevann - Online Analysis System Type 8905 - Norges Kommunekalender

Rent drikkevann - Online Analysis System Type 8905

Med vår Type 8905 Online Analysis System, er opptil 6 analyse-enheter integrert i et modulært og kompakt hus.

Således kan overvåking forsyne alle nøkkel-målinger, ved et øyekast. Dette sparer ikke bare plass, men også tid og penger - både ved installasjon og drift.

Er du interessert, vennligst kontakt vårt salgsteam

Forkortelsen EDIP står for "Efficient Device Integration Platform" (effektiv - enhets - integrasjons - platform) – den elektroniske plattformen for den nye generasjon Bürkert enheter. Et standardisert regulering og display konsept, som i tillegg til å effektivisere kommunikasjon mellom enhetene, vil forenkle bruken og forsterke brukervennligheten i fremtiden. EDIP består av hardware og software komponenter.

Den nye flowmeter FLOWave og Online Analysis System er bare to enheter fra en hel serie nye, kommende enheter, som er basert på EDIP

Kontakt oss gjerne på Telefon:  63844010

info@burkert.no            www.burkert.no