Synliggjør dine anbud på norgeskommunekalender.no - Norges Kommunekalender

Synliggjør dine anbud på norgeskommunekalender.no

Anbudene vil være synlige på bedriftsprofilen, være søkbare samt legges ut under fanen ANBUD. Du kan også søke og segmentere blant anbudene som ligger ute på Norges Kommunekalender.

Så enkelt legger du til anbud

• Søk på din bedrifts eller institusjons navn (eks. Tromsø kommune)
  • Klikk "Anbud" på høyre side i bildet

• Steg 1: Fyll ut informasjon om anbudet

• Steg 2: Søk i relevante bransjer og du får opp markerte treff i trefflisten.
  • Steg 3: Legg inn tilleggsinformasjon
  • Steg 4: Godkjenn ditt anbud ved å klikke på "Legg inn anbud".   (Anbudet vil deretter kvalitetssikres av en av våre medarbeidere før det publiseres på portalen).

Anbud som ligger på Doffin.no legges også ut på norgeskommunekalender.no. Du vil også ha tilgang til forespørselens tilleggsinformasjon som ligger ute på Doffin.no.

Meld interesse

Når du kommer over et anbud du ønsker å melde din interesse for, klikk deg inn på anbudet for utvidet informasjon.